Compagnie M doet het weer !

Deze keer met de Ileana Dress.
Dat Marte van Compagnie M een getalenteerd patroonontwerpster is daar moeten we jullie wsl. niet meer van overtuigen...
Ik mocht haar nieuwste kleed testen en het is weer een schot in de roos.
Verschillende kraagjes, met of zonder of verschillende mouwtjes, met of zonder knopenpad, een hele of een halve cirkelrok, paspel toevoegen of niet.... 
Keuze te over bij de Ileana zou ik zo zeggen.  En alles goed uitgelegd zoals gewoonlijk bij Compagnie M.

Ik ging samen met Eef op stoffenjacht, en nee we schoten gene giraf af, we vonden dit stofke (F&F) bij modecoupon in sint niklaas.

Et voila 
Een giraffenkleed.









De zwarte stof is van bij mon depot






Moet je het patroon nog aanschaffen??
Vlug naar Compagnie M, met de code ILEANA10 krijg je nu 10% korting!

Ik twijfel sterk aan dit kleed. NIET het patroon he begrijp me niet verkeerd.
Maar ja het is dan ook wel erg uitgesproken natuurlijk, maar hee ons Sandy komt hier juist binnen en zei met werelddierendag kunt ge het al zeker eens dragen eee...


Dat komt wel goe dus!



Reacties

  1. Ik vind het een mooike!!!
    Leuk stofje hoor, niks mis mee!
    En fantastische foto's in het bos tussen de giraffen. Helemaal naar Afrika geweest voor de shoot? ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eef die was er niet gerust in toen ze het zag, die waren daar tien toch nie he mama vroeg ze :)

      Verwijderen
  2. Toch tof voor je dochter,ze staat er beeldig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en zolang de dochter het mooi en willen dragen DOEN

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik deel je twijfel een beetje. Vooral omdat het zo'n "harige" stof is. Ik kan me stoffen inbeelden waarin ik het mooier zou vinden. Je ziet wel wat het wordt he. Lievelingskleed of verkleedkoffer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, dat stofje heb ik ook nog liggen met bestemming onbekend maar ik dacht meer in de richting van kussens of een tas :) die eerste foto, zalig! (en die make-over van jullie blog, toppie!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is er misschien een beetje over, maar ik blijf toch wel kijken naar deze.
    Alleen al voor die eerste foto; zalig! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig om te zien! En of het ook praktisch is, ach... als ze het graag draagt maakt dat toch niet uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahahaha, GEWELDIG!
    Amai seg, het is gewaagd, maar ik vind het super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, een keuze die ik niet zelf zou durven maken maar het is wel goed uitgedraaid vind ik. Ze zal zelf wel de keuze maken zeker?
    En die eerste foto is echt hilarisch!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !