Niets is perfect Part II - GIVE AWAY!


Beste bloggeres, lezers, volgers, af en toe komen-kijkers,

Nen dikke merci, ge maakt de kinnekes cloots happy met het gestaag groeiend aantal volgers, met al uw bemerkingen, opmerkingen, lieve reacties…

Daarom dachten de kinnekes cloots, we kuisen de kasten eens uit en leggen iets in de pot …

PAKKET 1:
Rode bloemen 100x100
Rendieren 50 x 110
Sweet Owlies 110 x 110

PAKKET 2:
muizen op de fiets 100 x 110
vlinders: vrij veel maar slecht geknipt
geelgrijze bloemen: 30 cm

PAKKET 3
groen/blauw/geel 150 x 110
tricot stenzo  50 x 160
grote bloem 100 x 100 (ongeveer)
etnisch 40 x 50
Tot het einde van deze maand kunnen jullie een berichtje nalaten indien ge iets ziet in de pot dat ge graag in uw pollen zou krijgen…

Maar omdat voor niks de zon opgaat doen we nog eens een greep uit het niets is perfect-gamma dat we hier bij de clootsen te over hebben… en hopen we van u hetzelfde !!! 
 (laat het na in je reactie)

Want...

Hebt ge al voorgehad…

 -          Dat uw kind van de dansles gekomen is met de vraag: mama moet ge een onderhemd aandoen onder uw danspak? Maar nee toch nie onder uw danspak… ah en een onderbroek?? JA EEN ONDERBROEK WEL HE (nog steeds onwetend),
tot ge thuiskomt en uw dochter van kleding wisselt… Zie ge ik had er geen aan zenne mama…. EHH??

-          Ge uw man erop wijst dat hij last heeft van roos (terwijl ge aan het eten zijt) en dochter doodserieus haar mengt in het gesprek met mja papa daar hangen precies ook wat patatjes in uw haar …

-          Dat ge uw zuster moet opbellen om kwart na acht ’s morgens met de mededeling help IK HANG VOL TANDPASTA (op een zwarte jeans dan nog wel), omdat uw kinderen hun tandpasta liever aan uw vest smeren (die in de badkamer hing) en ge die morgen vol schwung hebt aangedaan 
             …. Dat ge aan school toekomt om de kinderen naar de schoolpoort te brengen (wat ge eigenlijk zo niet durft) en uw zuster met het  washandje klaarsta en dan zegt… amai Ja ik dacht da ge overdreef ma nie dus !!!

-  dat ge het kleine grijze ottoke van uwe zoon nekeer pakt, parkeert voor den beenhouwer, buitenkomt en de sleutel van het ottoke nie meer past, tot ge ziet da er nog zo'n klein grijs ottoke sta,
en dan maar hopen dat al die mensen die bij den beenhouwer staan te wachten niks gezien hebben.

Dat was weer een kleine greep uit de collectie,
en nu is het aan jullie :)

Reacties

  1. ik waag mijn kans en ga voor 1: niets is perfect: een heerlijke cake uit de oven halen en na een half uur merken dat het midden helemaal inzakte wegens niet gaar....maar de buitenkant smaakte heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe ook heel graag mee, voor pakketje 1.
    Enne... ik ging ooit om rapporten naar school met 2 verschillende sandalen...
    Marta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe mee voor paketje twee! En ik zette mijn dochter eens af op school en ze had haar pantoffels nog aan...! Of ik zat zelf als kind in de zandbak en alle kindjes deden hun shortje af want het was zo'n mooi weer. En op het moment dat ik dat ook wou doen besefte ik dat ik geen onderbroek aanhad... en de juf maar aandringen, maar ik durfde niets zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe graag mee voor pakketje 1.Mijne flater: plastieken orchidee water geven ;-) en schoon dat die staat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ik doe graag mee voor pakketje 1... Terwijl ik dit berichtje lees en een netgehaald bakje buffelyoghurt aan het uitproberen ben... Mmm... Staat mijn dochtertje van 1 naast me te dansen, stiekeme hapjes mee te proeven en ook mijn jurk onder de yoghurt te smeren zie ik nu... Dat multitasken is niet altijd handig hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had vorige week nog voor dat de micro-golf aan het tuten was omdat mijn water opgewarmd was. Waarbij ik in volle overtuiging naar de microgolf stapte, deze opendeed, en mijn tas hieruit wou halen... Toen bleek dat ik niet de microgolf had geopend maar wel de kast ernaast. Hier vond ik dus geen tas warm water :p.

    Ik doe heel graag mee voor pakket 2

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi, ik stuurde mijn man ooit naar een oudercontact terwijl het geen was, een brief totaal verkeerd geïnterpreteerd... bij deze een kans op pakket 1

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee voor pakket 2.
    Mijn flaters tegenwoordig hebben vooral te maken met lekkende borsten, schouders vol spuw, kak op mijn kleed etc ;) Kak van mijn baby uiteraard he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Olalala, het regent hier give-away's op jullie blog :) Weegschaal als horoscoop zijnde, maakt dat kiezen weer reuzemoeilijk ! Ik twijfel geweldig tussen pakket 1 en 3. Maar allé vooruit, ik ga voor pakketje 3 :)
    Flater ? De (gepersonaliseerde) zwemzakken verkeerd vullen voor het schoolzwemmen van de twee jongsten, terwijl ze allebei naar een andere school gaan. Gevolg: 2 kinderen die niet hadden kunnen zwemmen en die boos om vier uur thuiskwamen want zoon had badpak van zus in zijn tas gevonden en zus het zwembroekje van broer in haar tas ...
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw prachtige stofjes. Ik doe graag mee voor pakket 1. Mijn schaam moment: al weken bezig zijn met het ontwerp van een prachtige (en vooral dure) verjaardagstaart voor oudste. Hem op de grote dag bij de bakker ophalen en hem dan, 1 meter voor de deur, uit mijn handen laten vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik zie jullie zo bezig met dat washandje ...

    Hier was't prijs op 1 april. Papa legt 's morgens vroeg een briefje op het toilet met daarop " niet gebruiken, verstopt".
    Kinderen denken, haha hoe doorzichtig, 't is wel 1 april hé, en negeren dat briefje.
    Helaas, 't was echt, shit shit shit (letterlijk dus) :-(

    Moest ik chance hebben, pakket nr 2 graag !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh hilarisch, dieje met dat ottoke! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben fan van het tweede pakketje! Hier mijn jongste onlangs: Oh mama, dat is pudding zonder papiertje vanboven.... Euhm, ja Lander, pudding kan je ook zelf maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh leuk, vooral pakketje twee dan...
    Mijn flater(s) onlangs:
    Zoals elke ochtend pogen om de dochter op tijd naar school te brengen in bijzijn van babybroer. Perfectionist als we zijn, er voor zorgen dat DL piekfijn aan de poort staat om dan op de laatste moment die chocosnor met moeder's speeksel weg te vegen.
    Die bewuste dag net na het starten van schooltijd afspraak bij Kind en Gezin. Waar ook zoonlief properkes aankomt...
    Om dan daar te ontdekken dat ik zelf mijn trui binnenstebuiten aanheb... Wat een moeder lijden kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe mij maar pakketje 3.
    Wat mijn grootste flater allertijden is....
    Op een drukke ochtend. Ik moest met mijn kinders vertrekken om 300 meter verder aan de school te stoppen en dan door naar Brussel te vliegen.
    Hectisch moment. Kinderen zitten in de auto. Ik rijd achteruit de oprit af, en voel een bult. Wij hebben geen bergen op onze oprit. Verder geen erg in gehad, en gewoon naar school gereden. Ik rijd dus 300 meter verder, en kom daar toe. Wat zit er hier onder mijn wagen?
    .......
    .......
    De boekentas van mijn zoon. In frut vaneen.
    Tja, druk druk druk.
    Sindsdien gaat het er bij ons veel minder gestressd aan toe.
    Liever 5 minuten te laat dan weer een boekentas gaan zoeken in de lente. (Veel keuze is er niet in die periode....)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doe mij maar gelijk welk pakketje.
    Ik moest vorige week mijn dochtertje ophalen na een logeerpartijtje op school. Ik had het lumineuze, groene idee om dat met de fiets te doen. Ik was alleen vergeten dat het logeerbed, de slaapzak en het koffertje toch echt niet in mijn fietsmand pasten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, dat tandpastaverhaal! En dat van het ottoke 😄😄
    Ik liep ooit tegen een spiegel in de winkel, excuseerde me tegen mijn spiegelbeeld en dacht gedurende één seconde: oh, die madam heeft dezelfde sjaal als ik aan! Tja...
    Ik doe graag mee voor pakketje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ga graag voor pakketje 2. Mijn schaamrood op de wangen verhaal: mijn dochter 'coiffeerde' ooit eens m'n haar met heel veel speldjes en elastiekjes ... die ik in de loop van de namiddag vergat en waarmee ik dus in vol ornaat naar de bakkerij stapte om een brood. En me maar afvragen waarom er zo vreemd naar me gekeken werd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag mee voor pakketje 1.
    En paar jaar geleden: 's morgens de dochter te laat in de kleuterklas afgezet en me bij de juf geexcuseerd omdat we te laat waren, maar niet echt een specifieke reden gegeven. Zegt er een klein stemmetje naast mij ( lees: mijn dochter) : " Mama kon niet van 't toilet want ze had diarree..."
    't Was waar, we zaten die week allemaal met wat buikgriep, maar toch...genant!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe ook nogal wel eens dom, maar heb mijn hersenen er blijkbaar zo op getraind dat even snel weer te vergeten ;)
    Steevast volgt dan altijd een aanmaning tegen mezelf ...
    Ik waag nog graag mijn kans voor pakket 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee! Alle pakketten zijn even tof, alle stofjes hier welkom want ik naai heel graag... Papatjes in het haar (daar wil ik op reageren), dat zie ik thuis bijna elke dag. Onze zoon - die morgen trouwens zijn eerste kaarsje mag uitblazen! - zit daar niet mee in: als hij patatjes eet, hup de handjes in de mond en dan direct, nog voor mama tijd heeft om zijn handjes af te kuisen, eens goed door zijn haar roefelen, dat is toch zo leuk! Den deugniet.
    Trouwens toffe blog van jullie, toevallig en nog maar net op gebotst (via Tante Fientje die jammer genoeg zelf niet meer blogt)... Leuk jullie blog dus te leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee voor pakketje twee!
    Flater die ik me momenteel het rapst herinner (maar heb er ongetwijfeld nog wel...): vroeger toen de kids nog naar de crèche gingen moest je zo van die blauwe plastieken 'zakjes' over uw schoenen trekken als je ze daar afzette of ging halen. Meermaals buitengegaan met die zakjes nog aan de voeten hoor... En eigenlijk was ik niet de enige!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Pakketje 3 spreekt mij wel aan!
    Ik parkeerde op een zaterdag al eens in de personeelsparking (waar we met een badge binnengeraken) om dan te denken "die badge laat ik veilig in de auto...ik zou ze niet willen verliezen!"... om dan enkele uren later, gepakt en gezakt, terug naar de parking te wandelen en te beseffen "oei ja, ik heb die badge natuurlijk ook nodig om IN de parking te geraken"... (thank god voor de collega's die toevallig die zaterdag passeerden)!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Pakketje 1, super bedankt.
    Een douanecontrole voorbijgereden met kinderen in de auto,een dorp verder wegversperring, de politie stond mij op te wachten....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Duidelijk pakketje 1 waar ik hebberig van wordt, de uiltjes doen het hem...
    Oké, uit het niets-is-perfect-gamma.
    Het bewijs van mijn flapuit-kwaliteiten.
    Ons vroeger buurmeisje moest bijna bevallen van haar kindje en had op voorhand de naam en geslacht al verklapt. Onze papa zei tegen haar, ah, Maura, dat wist ik nog niet!
    Waarop ik luidop uitroep, jawel, jij wist dat wel want haar zus is vlagjes aan het stikken met de naam erop en dat hebben we aan tafel gezegd. Waar het buurmeisje bijstond dus...
    Oeps, tot zo ver de verrassing - schaamrood!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Op de valreep voor pakket 1 of 2.
    Zoontje is 6 weken oud en ik ga met hem naar K&G. We komen terug buiten en ik zet de maxicosi op de achterbank. Nu had ik de gewoonte (en zeker in de zomer als ik geen jas en kledij zonder zakken aanheb) om, als ik de kindjes bijheb, mijn sleutels op de zetel vanvoor te gooien, om zo mijn handen vrij te hebben om de gordels fatsoenlijk rond de MC vast te maken. Dat deed ik dus deze keer ook. Ik doe de gordel om de MC en gooi de deur dicht ... en hoor dat de centrale vergrendeling aanspringt.
    En dan kan je dus als een gek aan alle deuren en koffer voelen, maar die zijn dus dicht en blijven dicht....
    En dan moet je dus terug binnen bij Kind en Gezin en hoor je jezelf zeggen "ik heb mijn zoontje opgesloten in de auto" (En zie je de dokteres een dik rood kruis in je dossier zetten en de opmerking "EXTRA OPVOLGING VEREIST - al is dat alleen in mijn hoofd gebeurd en niet in het echt)
    Deze zomer 5 jaar geleden, maar nog steeds een groot trauma (voor mij toch, niet voor mijn zoontje)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tiens, ik dacht hierop al te hebben gereageerd? Waarschijnlijk vergeten op verzenden te duwen. Durf ik wel eens meer vergeten. Zo sta ik nogal dikwijls op het werk wreed dwaas te kijken naar de printer omdat mijn print er niet uit komt, ben ik vergeten op "print" te duwen. Zitten alle collega's zich dan af te vragen wat ik daar stond te doen... Een beetje gelijk dat grijs autootje bij den beenhouwer! Ken ik trouwens ook een verhaal over, en even gênant! Maar met één verhaal had je genoeg zeker? ;-) Ps: pakket 2

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hahaha wat een grappige verhalen allemaal!!! ;-)

    Hoewel ik helemaal te laat ben voor de give away (hè, spijtig!) wil ik best wel één van mijn vele flatermomenten met jullie delen. Ik heb er zelfs ooit een blogje over geschreven: http://ettepet.blogspot.be/2010/08/piss-happens.html
    Achteraf heel hard om moeten lachen, maar toen.....OMG.....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !