Putteke winter

was het toen ik dit kleedje maakte. De Jessy Jurk uit La Maison Victor. De making of? Bwa zonder noemenswaardige incidenten want ik ik herinner er mij al niet veel meer van. De jurk hangt hier dan ook al een paar maanden te wachten om geblogt te worden. Ik vond men vel nog veel te wit, steekt niet genoeg af met die rozerode tinten in de stof. Nog steeds trouwens maar die gouden bol hangt daar zo haar best te doen dat ge ongelooflijk veel goesting krijgt om zomerspul uit de kast te halen.






Stof : mondepot
Patroon : Jessy jurk uit La Maison Victor

Reacties

  1. Ziet er heel mooi uit.! EN staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze zelfs mooier dan het originele!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo, deze wou ik ook graag maken. jij hebt me alvast nog meer overtuigd! mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor! Ik maakte hem ook en hij wacht ook nog steeds om geblogd te worden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is mooi zeg!
    Een hele toffe stoffenkeuze, echt geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, mijn vel is nog véél witter zunne #hupgoudenbolhup
    Maar als dat jouw wintermaaksels zijn, dan mag het wat mij betreft nog wat langer winter blijven. Schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toppertje! Die gaat de binnenkant van de kast volgens mij niet veel zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof!!! Ik ga die ook eens maken (nu die zon er eindelijk is :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook eentje dat ik al zo lang wil naaien! Mooi! Laat het zonnetje maar schijnen en zo wit ben je bijlange niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk gaat die gouden bol daarboven nog lang blijven moeite doen. ;-)
    Heel knap en ik zie witter denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !