Eef, Ever...

Voor Eef haar 5de verjaardag maakte ik 3 kadootjes,
die moeten dan ook echt "Eef" zijn vind ik,
dit stofje deed me al dikwijls watertanden en na een tip van ons Ann
werd het dan ook met veel plezier besteld bij bambiblauw.



Het 2de zelfgemaakt kadootje,
jaja, er is ook nog iets gekocht, shopaholics dat we zijn,
is mogelijks nog "Ever"
allez, in mijne kop is dat toch zo,
ben benieuwd wat ze er morgenvroeg van vind
want dit is al mee om het huis verjaardagproof te maken.




En dan het "Eefste" kado,
kan ook het "Annste" kado zijn want kijk hier
maar eens naar haar reactie :-)




Reacties

  1. Schoon, heel schoon !
    dat Eefske gaat in de zevenden hemel zijn morgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai schoon gerief! :)
    die vlaggenslinger is echt de mooiste die ik ooit al heb gezien! en dat tasje! *smelt*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wa zien ek ik?? Da sjakoske komt naa hiere?? Jiehaa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!!! Ze zal blij zijn :) Dat kussen staat hier ook op de to do list :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. eorm mooie stoffen heb je gekozen. en knappe spullen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ma oooh! die gaat super content zijn. En zij nie alleen ,)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs menne vent is hier kontent bij het ophangen vd vlaggenlijn he!

      Verwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !