Den dinosaurusbak

die er dus niet zal komen. Sorry Frits, ge zult het moeten stellen met een kudde plastic exemplaren.
Enkele dagen geleden vroeg ik, Frits wat wilt ge voor uwe verjaardag? Bedeesd da em is vroeg hij niet direct nen TV voor op zen kamer of nen Ipad, want da risico loopt ge natuurlijk wel als ge 't zo op de man af vraagt. Nee, stillekes speelde hij verder met de autokes, daar kon ik natuurlijk ook mee afkomen, maar ik wou toch wat origineler uit den hoek komen. Wilt ge niet wa van die plastic dieren om mee te spelen? Stilte. Of dinosaurussen? En dan begonnen zijn oogskes te blinken, ik wil nen dinosaurusbak, ik heb dat in een huis gezien. Ikke blij natuurlijk, ik zou da manneke eens verassen me nen bak vol dinosaurussen!  Tot ik er over begon tegen ons Ann, maar dieje wilt zo ne glazen bak me ne leguaan ofzo, en toen viel mijne frank. Een paar weken geleden gingen we naar Para Daiza en Frits was zot van alle mogelijke reptielen die daar zaten. Dat heeft hij van geen vreemden. Toen ons Ann de Goosses leerde kennen prijkte midden in zijn  living ne glazen bak van vloer tot plafond met daarin een slang. Die kon haar schup afkuisen natuurlijk toen ons Ann haar intrede deed. Nee, ne leguaan was echt geen optie.


Ik zorgde net als bij Eef voor stijlvolle versiering, ons Ann koos deze keer de stoffen.


 En bij Maison Dorée Wilrijk vond ik voor 2 € een couponneke stof dat ik op geen beter moment kon treffen, Frits zen favoriete TV-figuren, na Dora en Frits zen alterego Boots waarschijnlijk, maar eeh, dees 2 zijn toch veel toffer. 

Reacties

  1. ;-)
    Je moet even gedacht hebben, had hij dan toch maar een tablet gevraagd ... maar het manneke zal al even content zijn met zijn beste vrienden op een kussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keischoon vlaggeskes, en de Spongebob en de Patrick zijn übercool !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die stofjes van die vlaggetjes zijn super mooi.De zoon heeft ook heel veel naar die 2 gekeken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schoon gerief jong, die vlagskes!
    En hoe geweldig is dat kussen?! Spongebob en Patrick, ik moet toch toegeven dat ik die plezant vind.
    Ik kan me nog goed herinneren dat mijn babysitkindjes naar nickelodeon aan het kijken waren. Plots begon Spongebob en ineens zag ik de oudste schrikken en als gestoken door een wesp wegzappen. Ik vroeg wat er scheelde en ze antwoordde me heel schuldbewust "van onze papa mogen wij niet naar dieje dikke zever van die gele spons kijken". Enorm grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !