De boekentas

die mislukte.

Das eigenlijk alles dak erover te zeggen heb.  Voor de rest...
BREEKT MIJNE MOND ER NIE OVER OPEN

Echt he waar zat ik nu toch me mijn gedachten toen ik dacht ik ga haar versleten kabaske namaken.

- het versleten kabaske -

Peins dat den hoofdplong (zekering) in mijne kop gesprongen was op diene moment.
Ofdat die nu al terug is aangesprongen weet ik nie.  

En eigenlijk wat is dat zeg?

- Een mislukte kabas  (twee eigenlijk, jaja ik probeerde twee keer een mislukking!)
- mijn haar in brand gestoken... en ruikend naar verbrand gebraad de receptie gepasseerd.
- een winkeldame die me uit een botteke moest bevrijden omdat het tiretteke vastzat
- een weggegooid stuk kabas dat ik uit de vuilzakken moest gaan zoeken 
....


allez ja geen week om iets te maken dat ge dan gewoon eigenlijk niet kunt he...
Ik heb zekerheden nodig, een duidelijk patroon, ne supertutorial.
Efkes vergeten he, weer koppig willen volhouden.
Freak.


ziehier


zelfs de foto's zijn nie goe...


kijk rechts...


dit dus.... en das maar één van de dingen e...

Den binnenkant


Te doen kunt ge peinzen ma dieper gaan we nie gaan,
die zijkanten met biais afwerken.... t lukte niet...
na de pogingen aan den buitenkant stikte ik ze dus langst den binnenkant maar
zelfs daar waren de pogingen tevergeefs...

Enfin ik ga nu iet maken dat ik kan. (hoop ek e, me diene plong)

wa was da seg!
En peins wel dat ik effe geleerd ben...
Eef wil die boekentas gebruiken maar k peins da we toch is naar de winkel sjezen...



Reacties

  1. Lol... en een (bestaand) boekentaspatroontje volgen?
    Ik maakte vorig jaar die van Mamanessa, labeur, maar te doen.
    En zo erg vind ik dat kabaske niet, van ver - niet dat je dit nu wil horen... In ieder geval heel erg spijtig van al het werk dat je erin stak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik heb warempel compasie met jou. Kop op, meid, je mag echt niet denken dat wij dat hier niet tegen komen ... Dat doe ik ook, dan maak ik iets waarvan ik zeker weet dat het wel goed komt.
    En eigenlijk, dat ziet er echt niet zo slecht uit, het concept is in ieder geval heel mooi, maar ik weet niet of je daar nu iets aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar allé, behalve da vals plooike, (dat dan toch nog op de rug zit), is daar toch niets mis mee?? En verder in de binnenkant ziet da toch geen kat... Tenzij de foto's ferm bedrog zijn, vind ik het wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. T probleem is dat ik heel goe weet hoe de binnenkant eruit zie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !