voor mijn eige mijnzelve

Een rokje.  De kinnekes cloots zijn geen rokkendragers, de twee die hier schrijven toch zeker niet.
De andere ook nie echt veel en den broer zou me sterk verbazen buiten misschien al eens ne kilt te hebben gedragen...

Maar bij hogere temperaturen moet ne mens toch al eens wat licht en lucht aan z'n benen laten komen dus er hangen er enkele in de kast.  Het rokje is afgetekend van een bestaand rokje dat ik altijd super vond zitten maar dan nu iets groter genomen wegens het gekocht model ne zeer nipte ant worden en al behoorlijk oud.

Een licht a-lijnege rok met belegske en blinde rits...
En vandaag getest en goedgekeurd, het zal nog uit mijn kast komen.  

stof: van bij koekepeertje 
te verkrijgen in kleurtjes ook

Ik dacht mijne wederhelft nog te vragen om zo twee vierkantjes op mijn knieën te laten zetten maar dan had iedereen gedacht wat zou dat zijn met die haar knieën... (en alles is al redelijk zwart/wit)

Dus hier ziet ge ze... de clootsknieën,  de enige echte!




poepsimpel zult ge peinzen... mja ik moest  vanboven afstikken en stikte toch gewoon rondomrond zeker... nie te geloven ist.

Reacties

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !