Miami vice hemdje

Ons vake is een hemdenfreak, de t-shirts die hij heeft door al de jaren heen kunt ge volgens mij nog altijd op één hand tellen.  Toen we vroeger op vakantie vertrokken werden er meer hemden ingepakt dan de dagen verlof die we in petto hadden.  Ook had/heeft hij in zijn collectie enkele "Hawaï" hemdjes voor warme zomerdagen.
  Ik heb dat altijd schoon gevonden, zomers hip en net tegelijkertijd (zoiets allez:).  En Frits wil ik warm maken om die traditie voort te zetten:).  Vorig jaar had hij nog eentje niet van eigen hand maar zo ziet ge wat ik bedoel...

 hemdje h&m


En dit jaar van eigen hand, maar ik vind het wat meer Miami eigenlijk deze keer:


beide stofjes: guy's naaicentrum
modelletje: theo van zonen 09

Ik heb mijn naden en zomen iets groter genomen dan de vorige keer want dat vond ik zo juist zitten, maar het is nog altijd een 104 small.



Misschien wil hij dit soort hemdjes binnen enkele jaren niet meer aan maar soms kan ik hardnekkig doorzetten ;), we zien wel...




traditie is belangrijk !



Reacties

  1. Dit is niet zomaar een gewoon hawaïhemdeke hé, dit is er eentje met klasse!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd Miami Vice, nu nog zo'n jeans shortje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cool hemd! We love hemdjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goe da goa nog iet produceert, just men keuken oepgeruimd. Het greutste febbeke hier in hoas had gevraagd "mama wanneer maakte nog is zo'n aardbeietaart me slagroom?" :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Chique dinges! Het is overduidelijk dat hij veel gelukkiger is met uw hemdje hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kei sjiek jong :) dan wel geen perfect huishouden, wel perfecte kinderkledertjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat hem nog maar lang hemdjes aandoen, ze zijn schoon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amen. Tradities zijn er om in ere te houden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Howla, ik heb hier een pak minder stijlvolle Hawaii hemdjes in de kast hangen! Traditie rocks!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 't Is wel nog een chique hemdje. Tof, zo'n tradities in het leven gooien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !