10

Jaja, ons kleinste wordt vandaag ook al 10! 
Ze koos de kadootjes zelf, een zonnebril en een bloemenslinger voor haar fiets, niks spectaculair maar ze vroeg wel of er nog een verassing was. Ik maakte dus nog een brillezakje, het eerste vond ik niet helemaal Inge, het tweede trok er al wat meer op. Inspiratie vond ik hier. De stof bij kleurenmix.



Om in de klas trakteren maakte ik appelzakjes, volgens dit recept.
De stofjes komen van modecoupon, de knopen van bij de Hema.




Het brillezakje maakte ik last minute. De appelzakjes lagen al enkele weken klaar, jaja, vooral aan de tip van khadetjes had ik veel. Ze raadde me aan om de knopen machinaal aan te zetten. Ik kocht daarom het juiste voetje bij mijn naaimachine en ik denk niet dat ik nu nog een knoop met de hand zal aannaaien. Dat ik daar nu nog nooit aan gedacht had!

Reacties

  1. Jeuj voor Inge, geef haar maar een dikke zoen!
    En schoon appelzakjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan! ('k Ga dat toch ook 's proberen: die knopen met de naaimachine.)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah zo'n appelzakje gaat hier de juf krijgen op het einde van het jaar aangezien onze Tokke dit jaar de appel is in de klas. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en zo'n leuke tractaties en ook een dikke proficiat voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !