Kijk eens wat ik heb gekregen!

Ik keek er al naar uit en woensdag zat hij in mijn bus. De enveloppe van Janina met de 4 SWAP ornamentjes. Wat zijn ze mooi! En van de verpakking is ook werk gemaakt, ik heb zelfs een dag gewacht om ze uit te pakken om er nog even van te genieten.




Ik kreeg van Kris de jutte ster, het hertje van frutsels, een goudkleurige diamant van pipowagenaanzee en een ieniemini kersttafereeltje van De Merle.



Het kersttafereeltje kreeg een plaatsje onder onze kleine kerstboom in de keuken, de vilten figuurtjes passen perfect bij de vilten hangers in de boom.


Er zat ook nog een mooie enveloppe en 2 buttons bij van Janina. En diezelfde dag ontving ik ook de paspelband die ik won bij de give away van elkedagzaterdag. Bedankt Janina, volgend jaar doen we zeker weer mee!

Reacties

  1. Hé! Jij hebt ook mooie dingen gekregen! Dat kerstgroepje is wel heel schattig! Fijne kerst gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het kersttafereeltje is echt geweldig!
    Het toverde meteen een lach op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Geef je mening we horen het graag !