Vier Eef !

Vandaag werd onze oudste dochter (ja dit zou ze super vinden de oudste) vier jaar.  Dus kwam ik een tijdje geleden op het idee dat ik iets leuks moest maken voor haar klasgenootjes die dag... Ik ging op zoek en vond bij elisanna het knikkerzakje. Dit paste ik een beetje aan (wegens slordigheid in afwerking soms en bij dit zakje is het zowiezo deftig) met elisanna's snelle cadeauzakjes. Nou ja snel kon je dit bij mij niet noemen, blijkt dat Eef met 24 kinderen in de klas zit dit schooljaar! Had ik dat geweten seg en dan moesten de zakjes nog gevuld worden. Doe ik toch "even" met zelfgemaakte koekjes. 
Nou volgende week is Frits jarig en hij heeft maar 11 klasgenoten, jihaaa... toch ga ik dan opteren voor gekochte koekjes denk ik zo.
Van meter (u beter bekend als medeblogger Sandy, Jeroom voor de insiders) kreeg ik te horen dat mijn dochter er op stond om alle zakjes persoonlijk te overhandigen aan de klasgenoten en niemand zijn zakje zelf mocht nemen. Lachen.
't Zit er even op, volgende week is de "jongste" jarig, ik moet nodig de machine weer boven halen die sinds gisterenavond wegstaat!



voila, en een specialleke voor de jarige (in de zakjes stak ik een plastiek zakje voor de koekjes kwestie van hou het proper)



Reacties